Februári titkárságvezetői beszámolóm

A február hónapot főleg (ifjúság)kutatással töltöttem, illetve próbáltam adományokat gyűjteni (amiből sajnos semmi nem lett). A kutatásaim során arra kerestem a választ, hogy az ifjúsági szervezetet hogyan lehetne fenntarthatóan működtetni (ifjúsági kezdeményezések, közösségi vállalkozás) és megőrízni, illetve bővíteni a munkahelyet. Az ezzel kapcsolatos eredményem, hogy azt a jelenlegi körülmények között nem tudjuk megvalósítani és ezzel a munkaügyi támogatást is elveszítjük, továbbá nekem, mint titkárságvezetőnek a fizetése is úszik, illetve tovább romolhat az életkörülményem. Ezért a hónap végére arra jutottam, hogy ezt tovább nem vállalhatom és a felelősséget is nekem kell vállalnom. Nagyon nehéz egy civil szervezetnek kitermelni egy munkavállaló költségeit és mellette civil tevékenységet folytatni. Ezekmellett foglalkoztam azzal a civil szervezettel kapcsolatos ügyek intézésével, tartani a kapcsolatot a klubtagokkal (pl. - online - klubtalálkozók stb.). Mellékállással igyekeztem összegyűjteni a munkaügyi támogatáshoz szükséges önrészt, ami önmagában nem elegendő és nem is megoldás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése