Börtönbe juttatom magamat hamarosan rendőrségi önfeljelentéssel

A történetemet nemzetközi médiához is eljuttatom majd.
Jól sejtettem, hogy nem kellett volna hazajönnöm Londonból a balesetem után, mert most már az idő is bebizonyította, hogy nem volt értelme. Az álmom tényleg szertefoszlik, amiért gyerekkorom óta áldozatot hoztam, annak hamarosan vége. Hamarosan a rendőrségen fogom feladni magamat ezzel kerülve börtönbe és távol mindenkitől. Öngyilkos nem akarok lenni, viszont élni sem szeretnék. A titkárságvezetői munkámat hamarosan felmondom és hosszas beszámolót készítek majd (talán már a rácsok között), arról hogy mi történt az életemben és miért nem sikerült megvalósítani az álmomat, miért nem tudtam kihasználni az életem adta lehetőségeket. A holnapi naptól már nem dolgozom a civil szervezetenek, bár még a felmondásomat nem adtam be. Ezért kérek mindenkit, hogy az ifjúsági szervezettel kapcsolatosan ne keressenek majd. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése