Születésemkor felelőtlenek voltak az édesszüleim

Fotó: T.K. - Magyar Nemzeti Színház
Sokan nem is gondolnak abba bele, hogy mekkora felelőtlenséget csinálhatnak, akkor amikor nem gondolkoznak a biztonságos szexben, pedig élő példa vagyok arra, hogy milyen keserűséget okoztak nekem az édesszüleim, amikor felelőtlenül megszűltek és nem gondoltak a jövőmre. Az állam ugyan felnevelet, de mit ér az, ha aztán cserben hagy. Nem támaszkodhatom állandóan mások segítségére, de azt is meg kell érteni, hogy nekem sem könnyű. Igyekezetem ellenére most is olyan bajba kerültem, amiből nem tudok egyedül kilábalni - pláne nem töröttlábbal és hajléktalanként. 

Minden fiatalnak azt javaslom, hogy sokszorosan gondolja végig, hogy egy jó éjszaka (rosszul sikerült szex) mit fog hozni a jövőben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése