Új célja, küldetése lehet a Tresó Ifjúsági Klubnak a jövőben

Döntöttem! - Nem lesz könnyű (de kifogások lehetnek). 
A jövőben a Tresó Ifjúsági Klub új értelmet, célokat és küldetést kaphat. Így a küldetése az lesz, hogy rendbe tegye és fenntarthatóvá tegye az életemet - a klubtagok segítségével -. Ha nekem rendben lesz az életem, akkor utánna másoknak is segíthetek, illetve a közösség, amit közös célok vezérelhetnek. Ezért az ifjúsági szervezet értelme már abban is meg fog mutatkozni, hogy megmenthet legalább egy életet és létezést támogatja a lehetőségek megismerésével és kihasználásával az önmegvalósítás révén, kapcsolatokon keresztül. Akik ebben partnerek, azok csatlakozására számítok a jövőben. Azonban szekták, fejmosók, kihasználók, rosszakarók támogatására nem számítok. Az biztos, hogy sok dolgon kell majd változtatnom, hogy talpraálljak. A balesetem óta a lábam helyrejött - bár engem nem kérdezett erről.
Most egyenlőre nagyon furcsán érzem magamat és lehetetlen küldetésnek, de milyen jobb lehetőségem lehetne az életemben, ha úgysem tudok meghalni. Az időutazásaim (a múlt pozitívumainak felidézése, a hibákból való tanulás - a jelenben való pozitív hozzáállás, anyagi függetlenségre való törekvés - a jövővel való foglalkozás - önismerettel, jövőkutatással stb.) segíthetnek a céljaim elérésében

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése