Rendkívül leterhelt az ifjúsági szervezet titkárságvezetője

Fotó: T.K. - mobilis titkárságvezető egyik munkahelye Budapesten
Az idén január 1-től van az ifjúsági szervezetnek saját titkárságvezetője, azonban már most érezhetők a nehézségek és a titkárságvezető rendkívül leterheltsége. Hiszen az ifjúsági szervezetben szinte most minden feladat rá hárul, amivel még jó időbeosztással is nehéz bánni. A mobilisan működő titkársági munkának vannak természetesen előnyei és hátrányai is, ami a kezdeti időszakban (akár több hónap) leginkább érezhető lehet. Mint ismeretes az ifjúsági szervezet webirodát működtet, illetve leginkább a törzshelyein található meg. Persze a sok lóti-futi munka, adománygyűjtés, illetve a titkárságvezető (korábbi törött) lába is okozhat problémás helyzeteket. Az biztos, hogy az ifjúsági szervezet teendőinek ellátása sok munkával, idővel, engergia és pénzbefektetéssel jár - akárcsak egy vállalkozás. 

A titkárságvezető munkája az ifjúsági szervezetünknél
1. Segíti a kuratórium/az ifjúsági szervezet munkáját (célkitűzés, ügyvitel, képviselet, ügyintézés, levelezés, vezetés-szervezés, gazdálkodás, protokoll stb.)
2. Részt vesz a (közösségi) adománygyűjtésben
3. Kapcsolatfejlesztés (tagtoborzás, együttműködés), és - tartás a tagokkal és a partnerekkel
4. Rendezvény-, és programszervezés (Kreatív stúdió)
5. Média szervezése (tájékoztatás stb.)
6. Önkéntesek koordinálása
7. Iskolai közösségi szolgálattal kapcsolatos feladatok ellátása
8. Webiroda vezetés-szervezés
9. Egyéb a  titkárságvezetőhöz köthető munkaköri leírás, feladat-, és hatáskör

Természetesen a titkárságvezető munka minőségének javítása érdekében nem szabad figyelmen kívül hagyni a folyamatos képzést, illetve tájékozódást sem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése