Egy fiatal kötött belém az egyik budapesti metróaluljáróban

Fotó: szelfi - hajléktalanok az aluljáróban
Éppen fotót készítettem hajléktalanként hajléktalanokról (személyiségi jogot nem sértve), amikor belémkötött egy társaság egyik fiatal tagja, hogy miért alázom meg szegényeket - mert a fotózással azt teszem. Aztán valahogy igyekeztünk közösnevezőre jutni, így megtudták, hogy én is hajléktalan vagyok, akinek a következő Fedél Nélkülben még saját cikke is lesz. Azért kötöttek belém, mert nem akarták, hogy őket fotózzam, amit lenn verekednek egymással. Aztán azt sem nagyon akarták elhinni, hogy hajléktalan vagyok. Ennek ellenére békésen elváltunk egymástól. Azért kicsit beszartam a helyzettől. 

A fotózással az a célom, hogy megmutassam a fiataloknak az élő valóságot a saját példámat is beleértve, illetve, hogy ők is juthatnak ilyen helyzetbe, de ki tudnak belőle lábalni - nekem ezt ráadásul töröttlábbal kell megtennem (további akadályként). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése