Fotó: T.K. - a szemétben rejlő pénz segítheti az időutazás lehetőségét |
Az időutazás szolgáltatás (koncepciója) Tresó Kálmán szerzői joga, ami védett és semmilyen módon nem másolható írásbeli engedély nélkül!
Az időutazás népszerűsítésére nemzetközi reklámkampány indult ma, amivel cél a megfelelő célközönség elérése, illetve a szolgáltatás népszerűsítése. Olyan érdeklődők elérése a cél, akik a valós időutazásban érdekeltek és valóban kipróbálnák azt, mint szolgáltatást, illetve hajlandóak érte fizetni is. A szolgáltatás keretében felhívjuk a figyelmet a környezetvédelemre is. A szolgáltatáshoz, illetve az időgéphez szükséges pénzt üveg-, és sörösdoboz visszaváltásból teremthetjük meg. Ehhez aktivistákat és támogatókat keresünk. Az időutazás lehetőséget hajléktalanok támogatására is felhasználhatjuk (munkahelyteremtéssel) a jövőben.
Az időutazás népszerűsítésére nemzetközi reklámkampány indult ma, amivel cél a megfelelő célközönség elérése, illetve a szolgáltatás népszerűsítése. Olyan érdeklődők elérése a cél, akik a valós időutazásban érdekeltek és valóban kipróbálnák azt, mint szolgáltatást, illetve hajlandóak érte fizetni is. A szolgáltatás keretében felhívjuk a figyelmet a környezetvédelemre is. A szolgáltatáshoz, illetve az időgéphez szükséges pénzt üveg-, és sörösdoboz visszaváltásból teremthetjük meg. Ehhez aktivistákat és támogatókat keresünk. Az időutazás lehetőséget hajléktalanok támogatására is felhasználhatjuk (munkahelyteremtéssel) a jövőben.
Jelenlegi forrás beszámoló HUF-ban (2016.11.20)
Összesen: 100
1. Sörösdoboz: 10
1. Sörösdoboz: 10
2. Borosüveg: 40
3. Fedél Nélkül újság: 50
4. 3D-s termékre megrendelés (db): 2
Kampánnyal elért célközönség - becsült (online) fő: 3 500
- megosztók száma (neten) főben: 1
Szétosztogatott szórólapok száma (db): 20
Kihelyezett plakátok száma - folyamatosan igényelhető sulikba (db.): 0
Tapasztalatok a kampány során, élménybeszámoló
1. Kinevetik az ötletet elsőre - aztán megértik és jónak tartják
2. Idősek körében is népszerű lehet - iskolai szolgálatos diákok bevonásával
Kapcsolódó blogbejegyzések
Fotó: T.K. - plakát és szórólap az időutazás (IKSZ) népszerűsítésére |
- megosztók száma (neten) főben: 1
Szétosztogatott szórólapok száma (db): 20
Kihelyezett plakátok száma - folyamatosan igényelhető sulikba (db.): 0
Tapasztalatok a kampány során, élménybeszámoló
1. Kinevetik az ötletet elsőre - aztán megértik és jónak tartják
2. Idősek körében is népszerű lehet - iskolai szolgálatos diákok bevonásával
Kapcsolódó blogbejegyzések
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése