Előrébb lennék, és nem lettem volna öngyilkos-jelölt

Fotó: önkéntes felvétele rólam az idei SzakácsOlimpián
Sokan csak kiragadnak egy-egy részletet az életemből és okoskodva próbálnak segíteni ahelyett, hogy korrekt partnereim lennének. Sokkal előrébb lennék és nem kiséreltem volna meg öngyilkosságot (nem hajlamból volt - ha akkor kiderült volna, akkor velem szemben elkövetett bűncselekmények lehettek volna), ha a környezetem nem visszahúzott volna (pl. zaktaló üzenetekkel, rossz ötletekkel stb.) és nem irigykedett volna, illetve valós segítséget, partnerséget tudott volna adni, amikor arra szükség volt. De a tisztességtelen, kamú kapcsolatok, bizalmatlanság, kilátástalanság mind nehézségeket állítottak elém, amiket át kellett ugranom. Most legalább van két mankóm az akadályokhoz. 

Az ellenfeleimet és ellenségeimet kedvelem, mert legalább tudom, hogy ártanai akarnak (pl. üzleti érdek miatt stb.) nekem, amiből akár még jót is tehetnek, mivel visszájára fordulhat. Most érdemes támadni, amikor igazán kiszolgáltatott, megalázott élethelyzetben vagyok. (Gratuláció!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése